HUSK
.
Tirsdag d. 9 juni besøger vi Assistents kirkegården, vi mødes kl 13 ved Nørrebro runddel.
.
Tirsdag d. 23 juni besøger vi Sophienholm og Bagsværd sø, vi mødes kl. 11 ved hovedindgangen
.
Tirsdag d. 7 juli skal vi i Landbohøjskolens have, vi mødes ved cafeen kl. 11
.
Tirsdag d. 21 juli skal vi til Vestamagers naturcenter, vi mødes ved cafeen kl.11.
.
Tirsdag d. 4 august er det Bittens have kl11.
.
Tirsdag d. 18 august er det Aases have kl.11.
.
Tirsdag d 1 september er det efterårets første33³ maleaften på Kultorvet 7, op af trappen til 4.sal Husk at nyde udsigten også på trappen
.
Juli
2025
25 juli
Jo, vi har været til jazz-festival 9 og 11 juli, det var regnvejr begge dage men her er nogle tage på Højbro Plads
.
På 10-øren havde vi også regnvejr men vi nåede at få kaffe på cafe-båden og her er også en tegning af træerne
.
Mandag d. 7 juli
Vi oplevede en Jazz-koncert i huset, det var anderledes end det vi plejede at se, men der var energi i forestillingen!
Bitten havde en flot tegning med
.
Hilsen fra Jytte, Bitten og Aase