HUSK
.
Tirsdag d. 9 juni besøger vi Assistents kirkegården, vi mødes kl 13 ved Nørrebro runddel.
.
Tirsdag d. 23 juni besøger vi Sophienholm og Bagsværd sø, vi mødes kl. 11 ved hovedindgangen
.
Tirsdag d. 7 juli skal vi i Landbohøjskolens have, vi mødes ved cafeen kl. 11
.
Tirsdag d. 21 juli skal vi til Vestamagers naturcenter, vi mødes ved cafeen kl.11.
.
Tirsdag d. 4 august er det Bittens have kl11.
.
Tirsdag d. 18 august er det Aases have kl.11.
.
Tirsdag d 1 september er det efterårets første33³ maleaften på Kultorvet 7, op af trappen til 4.sal Husk at nyde udsigten også på trappen
.
Maj
2025
Tirsdag d. 27
6 friske malerdamer trodsede vejr og vind og havde en dejlig tur til Sofiero.
Tirsdag d. 13
Vi havde en fin forårsudstilling med masser af forskellige billeder. Vi fik også en hyggelig snak som sædvanligt.
.
.
.
.
.
.
.
.
.